Martin Lindeskog, Bo Melin, Carin Coach poddar om Varumärke online.
När varumärket synas i sömmarna…

När sker det – du kanske också undrar – bra då har poddavsnittet fullt med värde för dig. Klicka dig in och lyssna på Bo Melin när han delar med sig av sin kompetens om varumärke och kommunikation i min podd ”Viktigt på Riktigt”. Bo berättar så naturligt från ett helt yrkesliv som bygger på erfarenhet från branding.

Gissar att du kommer att få massor av inspiration från både Bo och min eminente co-host Martin Lindeskog. Båda namedroppar nämligen personer och fenomen som är viktiga för fortsatt utveckling av varumärkesbyggande.

Bo Melin 

Poddavsnittet blir något av ett varumärke i sig för det illustrerar kompetensen hos Bo – som med sin erfarenhet valt att förenkla och dessa stories, som han berättar, de etsar sig fast och vi får en glimt av när han besökte podden senast.

Vi kommer in på allt möjligt, varumärkets eget signalsystem, beröringspunkterna, hur ett varumärke lever, andas och jobbar när du sover – vem som bär varumärket, ägardirektiv för en VD – såå viktigt, förankring och samsyn mellan styrelse och VD i ett bolag och förresten, har du hört talas om ”platsvarumärke”?

Vi sveper över sociala medier och dessutom innebörden och kopplingen mellan de två orden, aktuella i sammanhanget – kommunikation och information.

Det här vill du inte missa för här levererar Bo ett stekhett tips med både tanke, känsla och …

In och lyssna, säger jag hurtigt! Med lite flyt så har vi glädjen att bjuda in Bo igen. Dels beror det på vad ni kära lyssnare är nyfikna på och om vi ska borra vidare i det som frilade sig mot slutet: Värde – hur ser vi kopplingen mellan hållbara, transparenta varumärken och värde.

Vad värdesätter du kring ett tydligt varumärke?

Hur ser ditt personliga och kanske ditt bolags varumärke ut? Hur uppfattas det? Var hämtar du information om det? Frågorna radar upp sig.

Jättekul att få din feedback, kul om du har lust att svara och tusen tack för ditt engagemang och för att du lyssnar! Just ja – var på vippen att glömma det – undertecknad talar också om en lösning på ett problem som hänger ihop med varumärke och professionell coaching.

/Carin Coach